fredag 25 september 2009

One to one meetings



Louise och Ulla träffades på tisdagen den 22 september för att lära känna varandra mer och deras tjänster och produkter. Mötet inleddes med en underbar lunch som Ulla hade förberett inför mötet med Louise. Många bra tankar, idéer om hur de kan utveckla och samarbeta samt hur de kan hjälpa varandra med att utvidga sina kontaktnät.

Business Queens förespråkar att mellan våra frukostmöten varannan vecka är det viktigt att medlemmar och gäster vidareutvecklar kontakterna mellan mötena. Ett av våra motton är - ger du så får du.

1 kommentar:

  1. Nyss hemkommen från bokmässan:
    Tack snälla för att du la ut bilden på bloggen! Jag har nu förstått att jag måste lära mig blogga. Jag har nog under bokmässan förmedlat Louises webbsidesadress till cirka 20 personer - för jag hade ju ett halsband av henne på mig.
    Trött men nöjd efter mässan.
    Ulla Keyling

    SvaraRadera