måndag 28 september 2009

Samarbete mellan BQ drottningar på Hermida


Anna Hagberg som har företaget Anna´s Tapetserarverkstad och Anette Sjöström som äger inredningsbutiken Hermida har inlett ett samarbete.

Annas passion är möbeltapetsering samt sömnad medan Anette brinner för design och säljer exklusiva möbler och inredning.




Under helgen var det invigning av de nya Kvantumtorget.

Anna visade hur hon går till väga vid stoppning och omklädning av en gammal stol medan Anette bjöd på tilltugg och visade upp den nya butiken, som är fylld av design - från hallkrok till soffa.

2 kommentarer:

  1. Hej kollegor,
    ni är jätteduktiga och det är en fröjd att arbeta tillsammans med er! Synd att jag missar nästa möte men jag kommer att ladda batterierna under en väl behövd semester i höga norden efter ett spännande,tufft och roligt homestylingprojekt. Vi ses :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Mitt namn är Anna Hjalmarsson. Jag startade ett företag i utbildningsbranschen hösten 2009. Jag har läst om er på internet. Det låter onekligen intressant! Vad innebär det att vara med i Business Queens? Min mail ahson@spray.se,
    telefon 0705-787886
    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera